گردشگری و توریسم

فرار تراکتور از شکست مقابل نساجی با گل دژاگه

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با بازی نساجی مازندران و تراکتور تبریز آغاز شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

هر ۲ تیم در جریان بازی موقعیت های زیادی را ایجاد کردند که عملکرد خوب محمدرضا اخباری و نیما میرزازاد در هر ۲ نیمه مانع از رد و بدل شدن بیش از ۲ گل در این مسابقه شد. ابتدا تیم نساجی در دقیقه ۶۸ با شوت سرکش و ناگهانی ایوب کلانتری پیش افتاد اما این پایان کار نبود و تراکتور در دقیقه ۸۲ و در شلوغی محوطه جریمه به طور اتفاقی توسط اشکان دژاگه به گل تساوی رسید. این گل در موقعیت مشکوک به آفساید زده شد.

با این نتیجه تیم نساجی با وحید فاضلی ضمن ارائه یک نمایش شایسته دیگر چهار امتیازی شد و تراکتور هم با علیرضا منصوریان پس از تساوی در هفته اول مقابل نفت مسجدسلیمان بار دیگر به یک امتیاز قناعت کرد تا ۲ امتیازی شود و همچنان در حسرت برد باقی بماند.

در بازی امروز به جز گلزنان و دروازه بان ها، بازیکنانی چون کریم اسلامی، مهدی تیکدری و مسعود شجاعی نمایش قابل قبول و خوبی را داشتند.شاید اگر وضعیت چمن ورزشگاه وطنی بهتر بودمی توانستیم گل های بیشتری را نیز ببینیم.