گردشگری و توریسم

متهم فراری تحت تعقیب در قزوین دستگیر شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ داود عبدالمالکی در بیان جزییات این خبر، افزود: در راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری، تهدید، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری متهم به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و فنی، مخفیگاه متهم را در خیابان راه آهن شهر قزوین شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، او را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ایجاد احساس و آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از دستگیری سارقان موتورسیکلت و کشف یک دستگاه موتورسیلکت سرقتی خبر داد.

سرهنگ بیژن خدائی در تشریح این خبر، گفت: ماموارن انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان قزوین هنگام گشت زنی در جاده شرکت نفت به یک دستگاه موتورسیکلت مظنون شده و آن را متوقف کردند.

خدائی اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته با استعلام شماره پلاک مشخص شد موتورسیکلت مورد نظر، سابقه سرقت از کلانتری ۱۴ مینودر شهر قزوین را دارد که بلافاصله راکب و سرنشین آن دستگیر و به همراه موتورسیکلت به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.