گردشگری و توریسم

هزاران نفر در فلسطین اشغالی بار دیگر علیه نتانیاهو تظاهرات کردند

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای «i۲۴» رژیم صهیونیستی، حدود ۲ هزار نفر در خیابان بالفور در قدس علیه نتانیاهو تظاهرات کردند و پرچم‌های سیاه به نشانه اعتراض در مقابل مقر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به اهتزاز در آوردند.

بر اساس این گزارش، صدها نفر نیز در میدان رابین در تل آویو علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سیاستهای وی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

معترضان که به صورت هفتگی علیه نتانیاهو تظاهرات برگزاری می‌کنند خواستار انجام تحقیق درباره فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.  

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند، پلیس رژیم صهیونیستی با معترضان درگیر شده و دستکم ۱۸ نفر را که قصد حضور در تظاهرات شهر قدس را داشتند دستگیر کرده است.

تظاهرات علیه نتانیاهو و انتقاد از عملکرد وی از ماه‌ها پیش در فلسطین اشغالی ادامه دارد.  

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های مختلف فساد وی سبب شده تا محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را برعهده دارد، به شدت کاهش یابد.

نتانیاهو تنها نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که در تاریخ نامشروع این رژیم در طول دوران حکمرانی‌اش متهم به جرایمی چون فساد و اختلاس است.

وی به همراه همسرش به اتهام فساد چندین بار تحت بازجویی قرار گرفته‌اند، پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «۲۰۰۰»، «۳۰۰۰» و «۴۰۰۰» معروف است.