گردشگری و توریسم

وزیرصمت: ترخیص سریع کالاها از گمرکات کشور در دستورکار قرارگرفت

علیرضا رزم حسینی جمعه شب در بدو به هرمزگان در جمع خبرنگاران تاکید کرد: تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری وزارت صنعت، معدن وتجارت است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه وی به استان هرمزگان نیز بررسی آخرین وضعیت گمرک و بندرشهید رجایی در خصوص روند ترخیص کالاها و نظارت براجرای مصوبه ستاد اقتصادی دولت است.
وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهارداشت: در نشستی با حضور مدیران گمرک و بنادر هرمزگان و همچنین فعالان اقتصادی استان، مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی و راهکارهای مناسب جهت سرعت بخشی در انجام امور مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.
علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن وتجارت عصر جمعه با ورود به بندرعباس، خط تولید ماسک سه لایه ویژه کودک و بزرگسالان این شهر و همچنین ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان را افتتاح کرد.همچنین با حضور علیرضا رزم حسینی ۱۶ واحد معدن غیرفعال درهرمزگان به چرخه فعالیت بازگشت .
وزیر صنعت، معدن وتجارت هم اکنون در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور استاندار، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای مربوطه  تشکیل شده، شرکت دارد.
بازدید میدانی از گمرکات و بنادر بندرعباس و ارزیابی مشکلات موجود در فرآیند ترخیص کالاهای اساسی با حضور مدیران  گمرک و بنادر و سایر مدیران اقتصادی هرمزگان از دیگر برنامه‌های رزم حسینی به این استان است.