گردشگری و توریسم

ورودی آرامستان‌های الیگودرز بسته شد

حمید کشکولی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود:‌ این تصمیم با توجه به وضعیت فوق بحرانی شیوع کرونا در الیگودرز گرفته شده است و از شهروندان درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری نمایند.

وی با تاکید بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای ورودی به آرامستان‌ها افزود: مردم می توانند هرگونه تجمع عمومی یا مراسم عزاداری و عروسی را به شماره ۰۹۳۰۹۱۲۶۰۳۱ پیامک کنند.

فرماندار الیگودرز همچنین گفت: دفاتر پیشخوان دولت که دارای خدمت بیمه سلامت هستند تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ آبان جهت صدور و تعویض دفترچه درمانی، فعال هستند و ارائه هر گونه خدمت خارج از موارد ذکر شده توسط این دفاتر تخلف محسوب است و پلمب می‌شوند.

کشکولی ادامه داد: یک واحدبازی  رایانه‌ای (گیم نت) با بیش از ۳۰ مراجعه کننده بدون ماسک نیز پلمب و برای لغو پروانه کسب به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

۴۷ هزار و ۵۴۰ لرستانی تا ۱۹ آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۹۴۴ نفر جان باخته‌اند و وضعیت این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.