گردشگری و توریسم

استاندار: عملکرد نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان مطلوب است

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، اظهارداشت: این روزها بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام احساس به وحدت و همدلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: امیداوریم همه مسلمانان و مسوولان کشورهای اسلامی به وحدت و همدلی بین کشورهای اسلامی توجه داشته باشند و این مهم را هر چه سریعتر عملی کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اقدام رییس جمهوری فرانسه در حمایت از نشریه توهین کننده به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و گفت: مدعیان دروغین آزادی در برابر یک حادثه دروغین تاریخی سریع واکنش نشان می‌دهند اما در برابر جریحه دار کردن قلب میلیاردها مسلمان بی تفاوت هستند.

وی بیان کرد: حوزه ماموریت نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت آن بسیار گسترده بوده و نیازمند توجه ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات لجستیکی است.

موهبتی اظهارداشت: وجود سلاح‌های غیرمجاز، عبور موادمخدر و وجود گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان کار را برای نیروی انتظامی این استان دشوار کرده است.

وی تصریح کرد: ایجاد مرزبانی شمال و جنوب در سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و از فرمانده ناجا انتظار می رود نسبت به این مساله اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امکانات مرزبانی با توجه به وسعت این استان بسیار ناچیز است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر عملکردی مطلوب در این استان داشته و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

موهبتی تصریح کرد: امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیم و ما مسوولان باید طوری عمل کنیم که مدیون شهدا و خانواده‌های آنان نباشیم.

وی با بیان اینکه خدمات سردار محمد قنبری در مدت حدود سه سال حضور به ‌عنوان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بسیار ارزنده بود و افزود: وی فهم دقیقی از ارکان امنیت دارد و با وجود کمبود امکانات در این استان و فعالیت گروه‌های معاند عملکرد قابل قبولی داشته است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی با مردم نیک رفتار و با متخلفان تندخو است و انتظار از این نیروی خدوم جز این نیست.

وی ادامه داد: با توجه به بومی بودن سردار احمد طاهری و تجربه و تسلطی که در سیستان و بلوچستان دارند بدون شک در دوره حضور ایشان در مسوولیت فرماندهی انتظامی استان شاهد اتفاقات مثبتی در راستای تامین روزافزون امنیت مطلوب خواهیم بود.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

در حال تکمیل شدن…