گردشگری و توریسم

فرمانده انتظامی استان سمنان: تریلی حامل لوازم خانگی قاچاق توقیف شد

به گزارش ایرنا، سردار عبدالله حسنی روز شنبه به رسانه ها افزود: در راستای اهداف و اولویت های راهبردی پلیس امنیت اقتصادی، تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد جدی و قاطع با سودجویان این بخش در دستور کار قرارگرفته است.

وی افزود: در همین راستا ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شاهرود یک دستگاه تریلی را در محور شاهرود – میامی متوقف و از آن بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که تریلی از مبدا تهران به مقصد مشهد در حرکت بود خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این تریلی محموله ای شامل انواع لوازم خانگی بدون مجور قانونی و به صورت قاچاق را کشف کردند.

به گفته وی ، این محموله شامل ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، چهار دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال،۲ دستگاه فریزر، یک دستگاه یخچال ساید، چهار دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۲۲ دستگاه انواع لوازم خانگی و آشپزخانه بود که بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری و معرفی یک متهم به مرجع قضائی خبرداد و گفت: برای ارتقاء امنیت اقتصادی، حضور فعال پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، تشدید می شود.