گردشگری و توریسم

حوزه علمیه و پدافند غیرعامل تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

  به گزارش پنج شنبه شب ایرنا از مرکز خبر حوزه، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و هیات همراه در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه ها که در دفتر مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد گزارشی از اقدام ها و فعالیت‌های سازمان پدافند غیرعامل ارائه داد و گفت: در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های این سازمان بیش از پیش نیازمند همکاری، هم افزایی و پشتیبانی و حمایت دولتمردان هستیم.

جلالی افزود: در قم باید در موضوع پدافند غیرعامل به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های این استان از جمله وجود دامشهر و امکان به خطر افتادن سلامت شهروندان که شامل برنامه‌های پدافندی می‌شود بیش از پیش توجه شود. 

خاطرنشان می شود: تفاهم نامه همکاری حوزه‌های علمیه و سازمان پدافند غیرعامل با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل  در جهت تعمیق فعالیت‌های پژوهش محور این دو نهاد در حوزه پدافند غیرعامل و دفاع بدون سلاح، به امضای ۲ طرف رسید.

هشتم آبان ماه، روز ملی پدافند غیرعامل است و به همین مناسبت از پنجم تا دوازدهم آبان ماه به‌ عنوان هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است.‌

سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور روز پنج شنبه در سفر به قم از جمله با بهرام سرمست استاندار قم، آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید و حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) دیدار و گفتگو کرد. /