گردشگری و توریسم

قوت اصلی مردم باید با قیمت متعادل عرضه شود

به گزارش ایرنا، اسماعیل میر غضنفری چهارشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت : دغدغه دولت، حاکمیت و نظام معیشت مردم است تا قوت اصلی با قیمت متعادل به دست مردم برسد و در شهرستان هم همت ما در این راستاست.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد تنها مقوله ای است که ارکان جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد، تصریح کرد : برهم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا تورم و رکود را بدنبال دارد.
وی در ادامه با تاکید بر عرضه مناسب مرغ با قیمت متعارف در این شهرستان گفت : در این برهه از زمان این شهرستان نباید مشکل تامین مرغ داشته باشد به همین منظور از اداره تعزیرات می خواهیم مسیر تولید تا شبکه توزیع را به طور جدی مورد بررسی قرار دهد.  
میرغضنفری از اداره جهاد کشاورزی شهرستان بندرانزلی نیز خواست تا با پیگیری این موضوع علت کاهش سهمیه مرغ این شهرستان اعم از زنده، کشتار روز و منجمد را بررسی کرده و نتیجه را طی نامه ای به اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و تعزیرات ارسال کند.
وی با اشاره به اینکه باید تیم های بازرسی در این زمینه تشکیل شود، یادآور شد : در این خصوص  تعزیرات می تواند با افزایش نظارت، عرضه نامناسب مرغ را تحت کنترل در آورد و در این مسیر هرجا که لازم باشد فرمانداری در کنار شما ایستاده است.  
وی خاطر نشان کرد : معتقدم تمام کسانی که در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند انسانهای با ایمانی بوده که بر اساس قانون جاری مملکت که منبعث از قوانین نظام اسلامی است، کار می کنند.
وی سپس خواستار نظارت بیشتر از سوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان انزلی شد و تاکید کرد : رعایت بهداشت در همه مقوله ها مهم است، قانون نیز به شما اختیار کامل داده تا در حوزه بهداشت بر اماکن نظارت بیشتری داشته باشید تا شاهد ایجاد آرامش خاطر نسبی در بین مردم و جامعه باشیم.