گردشگری و توریسم

کاویانپور: دوری از حاشیه رمز موفقیت پرسپولیس و استقلال است

حامد کاویانپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه به جای اینکه از مربیان داخلی حمایت شود، مشکلاتی را به وجود می‌آورند که برای تیمی که چند ماه بعد باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود خوب نیست.

وی افزود: تیم پرسپولیس توانسته با مربی ایرانی خود یعنی یحیی گل‌محمدی بهترین نتیجه را بگیرد و فینالیست لیگ قهرمانان شود. تیمی در این سطح نباید دغدغه جزئی ترین امکانات را داشته باشد. این حواشی برای پرسپولیس سم است و امیدوارم که هر چه زودتر حل شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: چرا الان باید بازیکنان دغدغه مسائل مالی و مشکلات را داشته باشند. چرا بازیکنانی که در بالاترین سطح بازی می‌کنند نباید با باشگاه قرارداد طولانی مدت داشته باشند که حالا دغدغه حفظ آنها هواداران را نگران کند.

کاویانپور تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی در سخت ترین شرایط ممکن با وجود همه مشکلات تیم را تا فینال آسیا رساند. او حقش نیست که دیگر بخواهد نگران جزئی ترین مسائل مانند حفظ بازیکنانش باشد. مدیریت باشگاه اقتدار نشان دهد و شرایط را بهبود بخشد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس بهترین تیم ایران است و هنوز اختلاف زیادی با سایر باشگاه‌ها دارد. این تیم اگر مشکلات اجازه دهد تا سال‌های سال در لیگ قهرمان خواهد شد و در آسیا هم شرایط خوبی برای قهرمانی دارد. دیگر پرسپولیس نماینده ایران است و امیدوارم بتواند روزهای خوبش را تکرار کند.

بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان ایرانی استعدادهای درخشانی هستند که این موضوع در تقابل با ستارگان گران قیمت باشگاه های قطری در لیگ قهرمانان آسیا به اثبات رسید. خوشحالم امروز یک نماینده از کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به یک مدعی قهرمانی تبدیل شده و پولدار ترین و پرستاره ترین تیم های آسیا از آن می ترسند.

وی افزود: حاشیه همیشه در کنار پرسپولیس و استقلال وجود داشته اما مدیران باشگاه و کادرفنی باید آنها را کنترل کنند. تنها چیزی که می تواند به باشگاه های بزرگ پایتخت صدمه وارد کند حاشیه است و این موضوع را من به خوبی درک کرده ام.