گردشگری و توریسم

رونالدو: هرگز قوانین مربوط به کرونا را نشکستم

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال در حین برگزاری لیگ ملت‌های اروپا و پیش از بازی مقابل سوئد با تست مثبت کرونا مواجه شد. همین موضوع موجب شد تا او به ایتالیا بازگردد تا در این کشور روزهای قرنطینه خود را سپری کند.

همین سفر رونالدو به تورین با حرف و حدیث‌های زیادی همراه بود که او قوانین مربوط به کرونا را نقض کرده است. در همین راستا، وزیر ورزش ایتالیا گفت که اگر این سفر بدون مجوز مقامات بهداشتی کشور صورت گرفته باشد، یعنی رونالدو قوانین را نقض کرده است و باید مسوولیت این کار را بپذیرد.

البته باشگاه یوونتوس در واکنش به این موضوع تاکید کرد که رونالدو با پرواز اختصاصی و با رعایت کامل موارد پروتکل‌های بهداشتی به تورین بازگشته است.

رونالدو در واکنش به این اتفاقات اخیر گفت: من هرگز این قوانین را نقض نکردم و تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنم. آنها می‌گویند که من قوانین را شکسته‌ام اما همه این حرف‌ها دروغ است. من با باشگاه صحبت کردم و این وظیفه من است که تحت قوانین باشگاهم گام بردارم.

وی افزود: من در یک طبقه خانه هستم و خانواده و فرزندانم در طبقه دیگر حضور دارند و در ۱۰ روز آینده‌ام شرایط همینگونه خواهد بود. من به همه قوانین احترام گذاشته‌ام.