گردشگری و توریسم

۴۰ تن آرد ترمیمی به نانوایی‌های شوط اختصاص یافت

حسن عبداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هیچ گونه کمبودی در مورد آرد نان در شهرستان وجود ندارد و مردم نگران نباشند زیرا آرد اضافی بین تمام نانوایان توزیع شده و ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهروندان با تهیه نان مورد نیاز روزانه و خودداری از دریافت نان اضافی، مسوولان را در مدیریت بازار نان در این شهرستان همراهی کنند، ادامه داد: در همین راستا ۶ واحد نانوایی از این به بعد به صورت شیفت بندی در صبح و عصر فعالیت خواهند کرد تا مردم در تامین نان با مشکلی مواجه نشوند.

فرماندار شوط به افزایش بازرسی ‌ها از واحدهای نانوایی اشاره کرد و افزود:  شهروندان می‌ توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا با خاطیان در این خصوص برخورد جدی شود.

شهرستان شوط دارای ۸۹ نانوایی بوده که از این تعداد ۴۷ نانوایی در سطح شهر و ۴۲ فقره در روستاها پخت می کنند؛  از این تعداد نیز ۶۳ نانوایی لواش پز ماشینی، ۲۰ نانوایی نان روغنی پز و بربری ساده پز و ۶ نانوایی نان سنگک پز هستند.

شهرستان شوط با بیش از ۵۶ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

طی روزهای گذشته افزایش صف در مقابل برخی از واحدهای نانوایی‌ در سطح آذربایجان غربی به شایعه کمبود نان در شوط نیز دامن زده بود.