گردشگری و توریسم

ورمزیار: همه پیشکسوتان استقلال باید از فکری حمایت کنند

صادق ورمزیار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: او تنها گزینه مدیران استقلال بود و خوشبختانه یکی از پیشکسوتان با تعصب که شناخت خوبی هم از شرایط دارد هدایت تیم را برعهده گرفته است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال ادامه داد: امیدوارم فکری در روزهای پرفراز نشیب که در پیش دارد بتواند برای استقلال مفید باشد. او سالیان سال کاپیتان این تیم بوده و به خوبی می داند سرمربیگری در استقلال بسیار دشوارتر از بازی کردن است.

وی گفت: همه باید از فکری و بازیکنان استقلال حمایت کنند در غیر این صورت موفقیت امکان پذیر نیست. امیدوارم پنجره نقل و انتقالات تیم سریعتر باز شود و فکری بتواند چند بازیکن با کیفیت را جذب کند تا با قدرت کامل پا به مسابقات بگذارد.

ورمزیار اظهار داشت: متاسفانه استقلال با مشکلات جدی مالی رو به رو است و این بی دلیل عدم حرکت باشگاه های ما به سمت درآمدزایی است.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: یکی از تصمیم های درست فکری بعد از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال استفاده از کادرفنی کاملا استقلالی است. خوشبختانه پیشکسوتان بسیار خوشنامی در کنار او جمع شدند و قطعا می توانند کمک های بزرگی به او کنند.  

وی تاکید کرد: یکی از افراد بسیار مهمی که کنار فکری قرار گرفته صمد مرفاوی است که هم در استقلال سرمربی بوده و هم با شرایط به خوبی آشنا است. مطمئن باشید او بیش از هرکسی در روز های سخت می تواند به محمود فکری مشورت دهد. 

ورمزیار با اشاره به پیش بینی خود از شرایط استقلال در فصل جدید گفت: فکر می کنم اگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شود مشکلی برای تیم به وجود نیاید اما اگر این اتفاق رخ ندهد استقلال با مشکلات بسیار جدی رو به رو خواهد شد.

وی در مورد اینکه اکثر بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات جذب استقلال شده اند با نظر مربیان نبوده، اظهار داشت: اگر این بازیکنان درک کنند که قرار است پیراهن چه تیم بزرگی را به تن کنند قطعا می توانند برای استقلال مفید باشند.