گردشگری و توریسم

اظهارات برخی بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری برابر النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب یکشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس پس از حضور کاروان این تیم در فرودگاه امام خمینی صحبت هایی را در مورد عملکرد خوب این تیم در لیگ قهرمانان و راهیابی به فینال این دوره از مسابقات انجام دادند که در زیر می‌خوانید:

امیری: امیدوارم اخطارم در فینال بخشیده شود

وحید امیری، ظهار داشت: از اینکه تیم موفق شد به فینال آسیا برسد خیلی خوشحال هستیم. می دانیم هر بازیکنی که لباس پرسپولیس را می‌پوشد باید از تمام وجود برای موفقیت تیم مایه بگذارد و پرچم پرسپولیس را روز به روز بالاتر ببرد.

وی افزود: این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی است و البته دعای خیر هواداران که همیشه همراه ما بود. امیدوارم این موفقیت ها همیشه برای نمایندگان ایران رخ دهد.

هافبک مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به محرومیت عیسی آل کثیر در آستانه دیدار با النصر خاطرنشان کرد: هر روز زمانی که ما را در شرایط سختی قرار می‌دادند برای موفقیت مصمم تر می شویم. بازیکنان ما در برابر مشکلات هیچ وقت نمی‌شکنند و امیدوارم نماینده خوبی برای مردم ایران باشیم.

وی درخصوص غیبتش در دیدار فینال گفت: اخطاری که من گرفتم ناحق بود و امیدواریم که این کارت زرد بخشیده شود. ما در قطر مأموریت داشتیم که تیم را به فینال برسانیم که به هدفمان هم رسیدیم. هدف بعدی هم قهرمانی آسیا و سربلندی ایران است. 

امیری در مورد محرومیت عیسی آلکثیر تصریح کرد: این موضوع انرژی مضاعفی به بازیکنان را تا در این مسابقه موفق ظاهر شوند. چند سال است که عیسی را می‌شناسم. دعای خیر مادر او و سایر مادران ایرانی کنار تیم بود و مصمم‌تر شدیم تا به فینال برسیم.

وی در پایان در خصوص احتمال جدایی اش پرسپولیس تاکید کرد: صددرصد در این تیم می‌مانم.

عالیشاه: مستحق حضور در فینال بودیم

امید عالیشاه هم پس از بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم خوبی داریم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه و نفرات باتجربه است. همه کمک کردند و انرژی مثبت دادند و فکر می‌کنم که استحقاق حضور فینال را داشتیم.

وی افزود: پرسپولیس به یک نفر هیچ وقت متکی نبوده و ما یک تیم هستیم. هر بازیکنی نباشد، دیگری در ترکیب جای او را پر می کند و تیم خیلی خوبی داریم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم خاطرنشان کرد: اکنون مردم برای رسیدن به فینال آسیا خوشحال هستند و زمان آن نیست که در مورد این مسائل بخواهیم صحبت کنیم.امیدواریم برخی مشکلات حل شود و قهرمانی آسیا را هم جشن بگیریم.

شجاعی: نمی‌توانند جلوی غیرت بازیکنان ایرانی را بگیرند

علی شجاعی نیز با اشاره به راهیابی پرسپولیس به فینال آسیا اظهار داشت: خوشحالم نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان حضور دارد. هم قسم شدیم با توجه به مشکلاتی که روز بازی با النصر برای ما به وجود آوردند بازی را ببریم. رقیبان هرکاری کنند نمی‌توانند جلوی غیرت بازیکنان ایرانی را بگیرند.

وی در مورد اینکه پنالتی حساسی را به ثمر رساند خاطرنشان کرد: واقعاً یکی از بهترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم و سهم کوچکی در این موفقیت داشتم. این وظیفه ما بود که دل هواداران را شاد کنیم و این روز فراموش نشدنی برابر النصر را هرگز فراموش نخواهم کرد.

عبدی: امیدوارم در فینال آسیا هم گلزنی کنم

مهدی عبدی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس و گفت: گل من به خاطرت دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان به ثمر رسید و خدا را از شکر می کنم. بعد از گل هم می خواستم پیراهن آل‌کثیر را نشان بدهم که به من گفتن این کار را نکنم بهتر است.

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد:  خدا را شکر که به حقمان رسیدیم و به فینال راه یافتیم خیلی خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و امیدوارم در فینال هم بتوانم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

آقایی: در فینال آسیا هم برنده می‌شویم

سعید آقایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات را خوب شروع کردیم و توانستیم روند خوب مان را حفظ کنیم و در نهایت هم به فینال لیگ قهرمانان برسیم.

وی افزود: کار ما هنوز تموم نشده و باید فینال آسیا را ببریم و قهرمان شویم. باید برای سربلندی پرسپولیس بجنگیم و به فینال می رویم که تنها قهرمان شویم.