گردشگری و توریسم

شتاب تکمیل طرح‌های نیمه تمام مازندران

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احمد حسین زادگان عصر روز یکشنبه با بازدید از پل جاده هراز در آمل ،مجتمع مرغ لاین بابل و سد البرز روز پرکاری را پشت سر گذاشته است.

نماینده عالی دولت در مازندران عصر امروز به اتفاق معاون عمرانی خود ابتدا پس از تماشای دربی والیبالی بین دو تیم دوشه هراز آمل و هورسان رامسر در هفته ششم این رقابت ها که با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم آملی خاتمه یافت ، از پل رو گذر هزار سنگر آمل بازدید کرد.

این پل با اعتبار ۸۵ میلیارد تومانی و پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در دست اجراست و طبق زمانبندی دهه فجر امسال افتتاح‌ می شود.

حسین زادگان همچنین در نشست بررسی مشکلات مجتمع مرغ لاین بابل حصور یافت و در تماس با وزیر جهاد کشاورزی خواهان رفع مشکل این واحد صنعتی شد.

پس از این تماس مقرر شد تا مشکل مجتمع مرغ لاین بابل در نشستی با حضور معاون اول رییس جمهوری بررسی و برای گره گشایی آن تصمیم گیری شود.

استاندار مازندران علاوه بر این ، با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس یازدهم به طور شبانه از سد البرز در لفور سوادکوه که قرار است از محل ذخیره آب این سد آب شرب شهرهای گروه الف از جمله بابل تامین شود بازدید کرد.

 حسین زادگان در این بازدید از پمپاژ ۳۰۰ لیتر آب در ثانیه در سد البرز و رفع مشکل کمبود و قطعی آب شهرهای گروه الف بویژه بابل خبر داد.