گردشگری و توریسم

ثبت نام آزمون EPT آبان ۹۹ آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، این آزمون از امروز (یکشنبه ۱۳ مهرماه) آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۸ مهرماه ۹۹ ادامه دارد.

براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد، این آزمون در روز جمعه ۹ آبان ماه به طور همزمان در تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد و اراک برگزار می شود.

طبق اطلاعیه این دانشگاه، زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۷ آبان ماه است. تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش و پذیرش به نشانی http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

به گزارش ایرنا، این آزمون که به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان آن برگزار می‌شود، مخفف English Proficiency Test است. در گذشته داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانستند در این آزمون شرکت کنند اما از سال ۱۳۹۸تنها دانشجویان دکتری امکان شرکت در این آزمون را دارند.

برنامه زمان‌بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار

ایمان عطارزاده مجری طرح توسعه شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «اعلام برنامه زمان‌بندی حذف و اضافه نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار)» را به رؤسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

وی در این دستورالعمل تأکید کرد: واحدهای دانشگاهی باید توجه لازم را در جهت اصلاح برنامه‌ریزی درسی و ارائه دروس موردنیاز دانشجویان تا قبل از شروع برنامه حذف و اضافه در دستورکار داشته باشند.

براساس این دستورالعمل، حذف و اضافه نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ (ورودی های ماقبل ۱۳۹۹) از تاریخ ۱۹ مهرماه آغاز و تا ۲۴ مهرماه ادامه دارد.

جدول زمان بندی حذف و اضافه نیمسال اول ۹۹ (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار) به شرح زیر است:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت‌نام و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی فردا (دوشنبه ۱۴ مهر) به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، فردا  به پایان می رسد.

براین اساس داوطلبان تا فردا  فرصت دارند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.org دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.