گردشگری و توریسم

شادی هواداران فوتبال در آستارا از صعود پرسپولیس به فینال آسیا

به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه امروز شنبه کاروان خودرویی و موتوری هواداران فوتبال در خیابان های آستارا در حال حرکت است و صدای بوق وسایل نقلیه و فریاد شادی جوانان ورزش دوست، از خیابان های مختلف شنیده می شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با قضاوت محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری به مصاف النصر عربستان رفت که این بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی همراه بود تا وقت‌های اضافه و یا ضربات پنالتی مشخص کننده نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باشد.

فوتبال در آستارا طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به این رشته پر شور در این شهرستان، بازی های تیم های مهم و مطرح نظیر پرسپولیس و استقلال را همواره پیگیری می کنند و از فوتبالیست ها و تیم های خوب خود نیز حمایت می کنند.

تیم فوتبال شهرداری شهر آستارا هفته گذشته در دور برگشت مرحله پلی ‌آف مسابقات لیگ دسته دو کشور با نتیجه پنج بر سه در ضربات پنالتی پاس همدان را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش این شهرستان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد و بازی‌های لیگ دسته یک ۱۵ آبان ماه ۹۹ آغاز خواهد شد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.