گردشگری و توریسم

عاملان شرارت بیمارستان پورسینا رشت در شهر گردانده شدند

ساعت ۲ بامداد ۹ مهرماه جاری درگیری و نزاع بین اراذل و اوباش در بیرون بیمارستان پورسینای رشت به درون این مرکز درمانی کشیده شد و در حمله چندین نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت بود، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شدند.

فرمانده انتظامی گیلان بعد از ظهر امروز با حضور در محل وقوع درگیری اراذل و اوباش در حاشیه این دورگردانی در جمع خبرنگاران گفت : پلیس بعد از اعلام گزارشی مردمی به پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع تعدادی از اراذل و اوباش که حوالی ساعت ۲ بامداد  روز سه شنبه هفته جاری در محوطه اورژانس بیمارستان پورسینا رشت به وقوع پیوست، با حضور در صحنه نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع اقدام و صبح همان روز یکی از عاملان اصلی را دستگیر کرد.

 سرهنگ عزیزالله ملکی افزود : این فرد با خودرو شخصی در محور لشت‌نشا-کوچصفهان در تردد بود که پلیس وی را شناسایی و دستور توقف داد اما وی اقدام به فرار نمود و حین فرار با اصابت گلوله متوقف شد.

وی عنوان کرد : سه نفر دیگر از این اراذل و اوباش در عملیات دیگر از پلیس در رشت دستگیرشدند و سایر متهمان اصلی که رشت را به مقصد استان البرز ترک کرده و به صورت مخفیانه قصد خروج از کشور را داشتند با اشراف اطلاعاتی پلیس امروز در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند. تعدادی سلاح سرد اعم از قمه، قداره و چاقو کشف و ضبط شد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست، تصریح کرد : با هر نوع اخلال در نظم و امنیت مردم به شدت برخورد می شود و به هیچ وجه اجازه عرض اندام و بروز و ظهور به اوباش نمی دهد.