گردشگری و توریسم

فداکاری های جامعه پزشکی در دوران کرونا ماندگار خواهد ماند

شاهین محمدصادقی روز شنبه در آیینی به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران افزود: امروز در این شرایط کرونا همبستگی و انسجام مردم و زحمات جامعه پزشکی و کادر درمان را می بینیم که در خط مقدم مبارزه با این بیماری منحوس فداکاری می کنند.

محمد صادقی اظهار داشت: جامعه پزشکی تاکنون در  عرصه‌های مختلف خوب عمل کرده و امروز نیز در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: بودجه ای که آمریکایی ها برای مبارزه با کرونا خرج کرده اند تقریبا سه برابر بودجه سالانه کشور ما در همه امور است، درحالی که وضعیت ایران خیلی بهتر از آن هاست.

محمد صادقی افزود: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برای همه ما عزیز است و گاهی اوقات مسائل روزمره، گرفتاری ها، تورم و مشکلات زندگی موجب می شود مراحلی را که طی کرده ایم فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته در عرصه های مختلف به دستاوردهای مهمی دست یافته است.

محمد صادقی به تحریم ها علیه ایران برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: با نگاهی به روند پیشرفت توانمندی ها و قدرت نظامی ایران طی چهار دهه گذشته، به راحتی می توان سیر پیشرفت ایران در این زمینه را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه امروز موشک های ما در مرزهای مدیترانه، از شمال سوریه تا جنوب لبنان و مرز فلسطین اشغالی مستقر است گفت: با وجود تحریم ها توانمندی نظامی ما به گونه ای رسیده که ماهواره ایران در فضا می چرخد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در اوایل انقلاب بیمارستان های کشور حتی تجهیزات اولیه را نداشته اند ولی امروز ایران جزو سه کشور دنیا در  پیوند کبد است.

محمد صادقی گفت: آمریکا امروز جرات و توان حمله به ایران را ندارد که اگر داشت لحظه ای درنگ نمی کرد چرا که می دانند پاسخ جمهوری اسلامی سخت و دندان شکن خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز عظمت، اقتدار و امنیت ایران مدیون جانفشانی شهداست.

محمد صادقی گفت: همه مسئولان کشور خادم مردم هستند اما این خدمتگزاری با عمل نکردن به مسئولیت ها و انجام ندادن وظایف منافات دارد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: ملت ما یک ملت انقلابی است و برای انقلاب و رهبری و شهدا احترام قائل است هرچند باید حساب واداده ها،از نفس بریده ها، ترسیده ها، اشرافی گری و تجمل گرایی را از حساب انقلاب جدا کرد.