گردشگری و توریسم

آزمون وکالت مرکز قوه قضائیه در شیراز برگزار شد

حسن عبدلیان پور روز جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: این آزمون  با حضور ۸۲هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شده است.

 عبدلیان پور اظهار داشت: در استان فارس برای دومین سال متوالی آزمون به صورت غیر متمرکز در مراکز استانها برگزار شده و تعداد ۶ هزار و ۳۷۶داوطلب زن و مرد در شیراز به رقابت پرداختند.

وی  ادامه داد: این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در حوزه های دانشگاه شیراز،دانشگاه پیام نور،دانشگاه آزاد اسلامی وآموزش وپرورش برگزار شد.

رئیس هیات مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه همچنین گفت: داوطلبانی که در مرحله کتبی آزمون پذیرفته شوند به مرحله مصاحبه را ه خواهند یافت و پس از قبولی در مرحله مصاحبه با طی نمودن فرایند گزینش به عنوان کارآموز وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس شروع به کار خواهند نمود.

او از بازدید رئیس کل دادگستری استان فارس و معاونان وی از حوزه های محل برگزاری آزمون خبر داد و گفت: حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس به همراه معاونان قضایی و منابع انسانی دادگستری استان فارس از حوزه ها بازدید به عمل آورده و توصیه های لازم را به مسوولان برگزاری آزمون ارائه دادند.

عبدلیان پور همچنین گفت: آزمون کتبی مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بعد از ظهر جمعه چهارم مهرماه ۹۹ در سراسر کشور و استان فارس برگزار شد.