گردشگری و توریسم

امام‌جمعه همدان: نقش امام راحل در مدیریت جنگ به عنوان الگو معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه در دیدار با سردار دقیقی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران یکی از اعجاز امام خمینی(ره) را تربیت و رشد جوانان به ویژه در دفاع مقدس برشمرد و افزود: افرادی که در آن دوران درگیر با جنگ و جهاد بودند امروز به پشتوانه‌ای ماندگار و ارزشمند برای نظام اسلامی تبدیل شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم تربیت نسل فعلی برای آینده انقلاب، خاطر نشان کرد: کاری که امام(ره) انجام داد، تربیت کردن نیرو برای ۳۰ سال آینده کشور بود و امروز نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا جوانان برای ۳۰ سال آینده کشور و انقلاب آماده شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با بیان این که حرکت و موضع گیری امام(ره) با یاد خدا بود، گفت: یکی از کارهای حضرت امام(ره) زنده کردن روح ایمان در جوان‌های آن دوران بود.

وی اعلام کرد: جوانانی که امام آنها را احیا کرد و محبت و ایمان را در درون آنها شعله ور ساخت، امروز تبدیل به بزرگترین پشتیبانان نظام اسلامی شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه وجود این نیروهای انقلابی و حزب اللهی مایه آرامش در تنگناها و نگرانی‌ها است، افزود: دفاع مقدس با تمام سختی‌ها، تبدیل به یک دانشگاه عظیمی برای تربیت جوانان شده است.

 حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی اظهار داشت: خدمت رسانی‌ در بسیج و سپاه تعطیل بردار نیست و حتی پس از بازنشستگی هم این خدمات ارزنده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مسیر خدمت به انقلاب، تعطیلی و بازگشت معنا ندارد، عنوان کرد: امروز دوستان انقلاب باید در عرصه خدمات اجتماعی حضور داشته باشند، همانند خدماتی خوبی که در عرصه زلزله و سیل و دیگر اتفاقات اجتماعی شاهد آن بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان این گونه اقدامات را زمینه ساز ایجاد امید در جامعه و در بین مردم دانست و گفت: امروز دشمن در جبهه ایجاد ناامید کردن جامعه در حال تلاش و برنامه ریزی است، بنابراین باید در این میدان برای ایجاد اعتماد و امید در بین مردم تلاش کنیم.