گردشگری و توریسم

اجرای ۴۰ هزار طرح سپاه پاسداران در خراسان رضوی

سردار سید ضیاءالدین حزنی روز پنجشنبه در مراسم اهدای جهیزیه، سبد کمک معیشتی و لوازم تحریر در مشهد افزود: به همه فرماندهان سپاه اعلام کرده‌ایم در کنار وظایف و مباحث نظامی به طرح‌های مردم یاری نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم یاری و محرومیت زدایی از وظایف مهم سپاه پاسداران در سراسر کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: نهاد مقدس سپاه پاسداران تبیین کننده این واقعیت است که به عنوان محور اقتدار این نظام و انقلاب در همه عرصه‌های مربوط به بقای انقلاب مردانه ایستاده و مجاهداتش از جریان هشت سال دفاع مقدس الگو گرفته است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: سپاه علاوه بر عرصه نظامی در همه عرصه‌ها به عنوان جلودار و در صف مقدم می‌درخشد و فداکاری و ایثار این نهاد مقدس در همه جای دنیا نمودار است و در هفته دفاع مقدس هم اجرای حرکت مواسات، تبیین کننده این واقعیت می‌باشد.

وی ادامه داد: رزمایش مواسات که ابتکار بزرگ رهبر معظم انقلاب است نشان دهنده تمدن نوین اسلامی و نتیجه حاکمیت اسلام بر جامعه می‌باشد که بهترین موقعیت برای ظهور مولایمان حضرت مهدی (عج) است.

رییس بسیج سازندگی خراسان رضوی هم در خصوص این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از آذر ماه پارسال و سالروز چهل سالگی تاسیس بسیج تا چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس پنج هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در این استان توزیع شده است.

محمد روحانی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هم ۳۰۰ هزار سبد کمک معیشتی و به مناسبت آغاز سال تحصیلی هم ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر در این استان توزیع شده است.