گردشگری و توریسم

پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک اولین زمین استاندارد کشور است

بهمن محمدرضایی روز پنجشنبه درحاشیه آئین بهره‌برداری از این پیست در جمع خبرنگاران افزود: این پیست از طرح‌های ورزشی کشور بود که مدت زیادی از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته بود و با پیگیری استانداری و اداره کل ورزش و جوانان و همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تمامی استانداردهای لازم در ساخت پیست اسکیت ۲۲ بهمن رعایت شده و از بهترین نوع کف پوش تولید داخل که در پیست‌های بین‌المللی استفاده می‌شود در این طرح ورزشی نصب شده است.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک تنها پیست کشور به لحاظ استفاده از کف پوش استاندارد است و باید با برگزاری اردوهای مختلف و مسابقات ملی و بین‌المللی بهره کافی را از این طرح ببریم.

محمدرضایی اظهار داشت: با بهره‌برداری از پیست اسکیت ۲۲ بهمن اراک دریچه‌ای بر روی این ورزش است که با بهره‌گیری مناسب از این طرح گام بلندی در راستای توسعه ورزش قهرمانی اسکیت بر داشته می‌شود.

وی که نایب‌رئیس کنفدراسیون اسکیت آسیا نیز هست، بیان کرد: در نوزدهمین دوره مسابقات اسکیت ۲۰۱۲ چین کشور ایران نیز حضور دارد و با وجود این پیست و برگزاری اردوهای مختلف در آن امکان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران وجود دارد.