گردشگری و توریسم

هزار میلیارد تومان پروژه تا پایان امسال در کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد

«محمدباقر نوبخت» چهارشنبه شب بعد از ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در گفت و گو با خبرنگاران، قدردانی از مدیران استان کرمانشاه و پیگیری وضعیت طرح های عمرانی و تولیدی را از اهداف این سفر دانست و افزود: تلاش ما این است که تا پایان امسال طرح های عمرانی استان را به پایان برسانیم.  

او گفت: دراین سفر از پروژه های عمرانی استان بازدید می کنیم و از نزدیک با وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند ساخت آنها آشنا می شویم.

نوبخت بهره برداری از واحدهای مسکونی ساخته شده ناشی از سیل و همچنین بهره برداری از مسکن افراد کم درآمد را نیز از برنامه های دیگر این سفر دانست و گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی موافقت نامه ساخت این واحدهای مسکونی را با استاندار کرمانشاه مبادله می‌کنیم.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به سال جهش تولید، گفت: باتوجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم طرح های ویژه تولیدی داریم که موافقت نامه این طرح ها را نیز در این سفر با استاندار کرمانشاه مبادله می کنیم.

نوبخت افزود: اینکه چند طرح عمرانی و تولیدی برای استان مدنظر است را به صورت جزئی تر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه به ریز مورد بررسی قرار می دهیم.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

اولین برنامه دکتر نوبخت در شهر کرمانشاه؛ بازدید از سرسرای ورزشی ۶ هزار نفری، تصفیه خانه فاضلاب و موزه دفاع مقدس است.

رییس سازمان برنامه و بودجه فردا (پنجشنبه) به شهر هرسین می رود و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح می کند.

حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری از دیگر برنامه های دکتر نوبخت در این سفر است.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر بعدازظهر پنجشنبه به غرب کرمانشاه سفر می کند و بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین، مجموعه فرهنگی و یادمان شهدای گیلانغرب را افتتاح و همچنین در مراسم کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید شرکت می کند.