اماکن دیدنی ایران

قشنگ‌ترین فصل از نظر شما کدام است؟


قاصدک 24

از نظر علم روانشناسی علاقه داشتن به یک فصل خاص از سال می‌توانند گوشه‌هایی از شخصیت شما را آشکار کند.

توریسم آنلاین: برخی افراد عاشق روزهای گرم تابستان هستند، بعضی در پاییز و زمستان دچار افسردگی می‌شوند و برخی دیگر از سرمای زمستان و روزهای کوتاهش لذت می‌برند. شما به کدام فصل علاقه دارید؟

فصل بهار
برای بعضی از نقاط جهان، بهار زمانی است که روزهای کوتاه و تاریک زمستان جای خود را به بالا رفتن دما و فضای سبزتر می‌دهد.

اگر بهار فصل مورد علاقه شماست، به احتمال زیاد عاشق تجربه‌های جدید هستید و فصل‌بهار فرصتی برای چیزهای تازه و جدید بعد از یک زمستان طولانی و سرد به شما می‌دهد.

فصل تابستان
در بسیاری از مناطق جهان، تابستان یعنی روزهای طولانی‌تر، گرم‌تر و روشن‌تر. اگر تابستان زمان مورد علاقه شما در طول سال است، این بدان معناست که شما عاشق بیرون رفتن و سبک زندگی فعال هستید.

ماه‌های گرم تابستان زمانی برای سفر و لذت بردن از فضای بیرون است. شما احتمالاً آدمی معاشرتی، اهل بیرون رفتن و برون‌گرا هستید و آدم‌های دیگر احتمالاً شما را خوش‌بین، خوش برخورد و جسور توصیف می‌کنند.

فصل پاییز
جورج الیوت در مورد عشقش به فصل‌پاییز نوشته‌است: ” پاییز مطبوع! روح من به آن به شدت پیوسته‌است و اگر من پرنده‌ای بودم، به دنبال پاییزهای پی در پی روی زمین می‌گشتم.”

در حالی که بخش‌هایی از جهان معمولا بهار را به عنوان‌فصل تازگی تلقی می‌کنند، اما پاییز نیز زمان بسیار مناسبی برای شروع تازه است. رنگ‌های زرد و نارنجی و هوای خنک پاییز باعث می‌شود مدام تمایل به تغییر داشته باشید.

فصل زمستان
اگر ماه‌های سرد زمستان دوره مورد علاقه‌تان در طول سال است، به احتمال زیاد شما آدمی درون‌گرا هستید.

پوشیدن یک ژاکت گرم و ولو شدن روی کاناپه همراه با یک نوشیدنی گرم شاید ایده‌آل‌ترین شیوه برای سپری کردن بعد از ظهرهای جذاب برای شما باشد.


صوفی