گردشگری و توریسم

نقص فنی هواپیمای تهران

پرواز تهران – گرگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به دلیل نقص فنی در فرودگاه ساری به زمین نشست.

این پرواز قرار بود طبق برنامه در ساعت ۱۶:۰۰ عصر امروز در فرودگاه گرگان به زمین بنشیند که به علت نقص فنی در فرودگاه دشت ناز ساری به سلامت به زمین نشست.

این هواپیما پس از رفع نقص فنی به گرگان پرواز کرد.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه توسعه صادرات استان گفت: بازرگان و تجار گلستانی در ۵ ماه گذشته حدود ۱۰۰ هزار تن کالا را به ارزش ۴۴ میلیون دلار صادر کردند.

وی بیان کرد:  صادرات ۵ ماهه اول گلستان به لحاظ وزنی و ارزی کاهش داشته که علت آن بسته چند ماهه مرزها به دلیل کرونا بود.

استاندار گلستان همچینن در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با توجه به کاهش ذخایر نهاده های مورد نیاز مرغداری ها , قیمت مرغ در خرده فروشی ها کیلویی ۱۷ هزار تومان با ۵ درصد نوسان تعیین می‌شود.

**

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از شناسایی و کشف یک فقره تخلف ۲۵۳ میلیارد ریالی در یک شرکت بازرگانی در گرگان توسط بازرسان این سازمان خبر داد و گفت: تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی این شرکت بازرگانی بدلیل عدم بازپرداخت تسهیلات ارزی محرز شد.

**

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در گلستان و مازندران، با صدور بیانیه‌ای توهین نشریه فرانسوی به پیامبر (ص) را محکوم کرد.

**

معاون عمرانی استاندار گلستان در بازدید از سد در حال ساخت نرماب بر تسریع در حل موانع آبگیری آن تاکید کرد و گفت: اولویت اول این طرح، آبگیری اولیه سد است تا در صورت تکرار سیل های مشابه بتوان بخشی از سیلاب را کنترل کرد.

**

در پی اعلام نتایج کنکور سراسری و کسب ۲ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان گرگانی، استاندار گلستان از محمد تیموری ماسوله رتبه ۳ کشوری رشته علوم تجربی و شهریار سلیمانی رتبه ۶ کشوری رشته علوم تجربی تجلیل کرد.