گردشگری و توریسم

قدوس با برنتفورد تمام کرد/ صیادمنش در راه زوریا لوهانسک

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام برنارد خوانین مدیر باشگاه آمیان فرانسه سامان قدوس این هفته راهی برنتفورد انگلیس خواهد شد.

این ملی‌پوش ایرانی در آخرین دیدار آمیان در لیگ دسته دوم فرانسه برای تیم خود به میدان نرفته تا شایعات جدایی خود را پررنگ‌تر کند.

تیم فوتبال آمیان فصل گذشته از لیگ یک فرانسه به لیگ دسته دوم سقوط کرد و قدوس نیز علاقه‌ای به حضور در لیگ دسته دوم فرانسه ندارد.

برنتفورد در سال ۲۰۱۹ زمانی که قدوس در تیم اوسترشوند سوئد بازی می‌کرد به دنبال خرید او بود که این انتقال در آخرین لحظات به دلیل مشکل قرارداد این بازیکن با هوئسکا متوقف شد.

تیم فوتبال برنتفورد در لیگ دسته دوم انگلیس موسوم به چمپیون‌شیپ حضور داشته و جزو تیم‌های قدیمی انگلیس محسوب می‌شود.

ملی‌پوش فوتبال ایران در فصل گذشته در ۳۵ بازی که برای آمیان انجام داد، توانست پنج گل زده و ۵ پاس گل بدهد.

علاوه بر آن رسانه‌های ترکیه‌ای از پیوستن اللهیار صیادمنش به تیم اوکراینی زوریا لوهانسک خبر دادند.

صیادمنش که با عملکرد خوبش در استقلال توانسته بود فصل گذشته به فنرباغچه بپیوندد،   نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد.

این بازیکن ۱۹ ساله در مقطعی به صورت قرضی در تیم استانبول اسپور به میدان رفت اما بازهم نتوانست توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارد.

او در ماه گذشته در فهرست مازاد تیم فنرباغچه قرار گرفت. همچنین پیش از آن باشگاه ماریوپول اوکراین پیشنهاد رسمی برای جذب این مهاجم ایرانی را به تیم فنرباغچه داده بود.

این بازیکن ۱۹ ساله با قراردادی به ارزش ۵۰۰ هزار یورو از باشگاه استقلال به فنرباغچه پیوست، پس از انتقال قرضی به استانبول‌اسپور، در مجموع هفت دیدار لیگ دسته یک ترکیه و چهار بازی جام حذفی برای این تیم تنها موفق به زدن یک گل شده است.

صیادمنش که با قراردادی پنج ساله راهی فنرباغچه شده است، در لیگ هجدهم عنوان پدیده مسابقات لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود و علاوه بر این جوان‌ترین گلزن تیم ملی فوتبال ایران نیز لقب گرفت.