گردشگری و توریسم

پلیس تهران به اراذل‌واوباش خط و نشان کشید

سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در حاشیه اقدام به اراذل‌گردانی در خیابان استخر تهران، اظهار داشت: پلیس گردن این اراذل‌واوباش را می‌شکند و اکنون شاهد باشید که تعدادی از آنان چگونه خوار و حقیر هستند. 

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت مردم مهمترین اولویت پلیس است، بیان کرد: همانگونه که به مردم وعده داده بودیم، با مجرمان و اراذل‌واوباش به طور قانونی و با جدیت برخورد می‌کنیم. 

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: این روزها با همکاری خوب دستگاه قضایی با مجرمان و به ویژه اراذل‌و اوباش که عربده‌کشی می‌کردند، برخورد می‌کنیم و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد. 

وی خاطر نشان کرد: تعدادی از این اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند و به طور مکرر زندان رفته اما متنبه نشده‌اند و بر همین اساس این‌بار با آنان برخورد جدی‌تری خواهیم داشت.

سردار رحیمی بیان کرد: اراذل و اوباش رفتارشان از سر اقدام‌های مذبوحانه و ناشایست است و هرازچندگاهی به طور جدی امنیت معابر، تفرجگاه‌ها و سایر اماکن عمومی را به چالش کشیده‌اند.

به گزارش ایرنا در اقدام پلیس تهران بزرگ، گروهی از اراذل و اوباش منطقه تهران‌پارس را در حالی که با صدای بلند از مردم عذرخواهی می‌کردند، در خیابان استخر پایتخت گرداندند تا درس عبرتی برای دیگر مجرمان باشند.