گردشگری و توریسم

سارقی با ۱۰۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تهران به دام افتاد

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز چهارشنبه پلیس تهران بزرگ، سرهنگ سید شمس الدین میرزکی در این باره اظهار داشت: ساعت ۸ بیست و هفتم مرداد امسال، مرد جوانی با پلیس ۱۱۰ تماس و مأموران کلانتری ۱۰۳ گاندی را در جریان سرقت لپ تاپ اش از صندوق عقب خودروی ال نود خود در محدوده خیابان میردادماد قرار می دهد. 

وی بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت محتویات داخل خودرو با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۳ تهران در اختیار کارآگاهان اداره بیستم این معاونت قرار گرفت.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: کارآگاهان در تحقیقات اولیه، راهی محل سرقت شدند که با بررسی های میدانی موفق شدند تصویر سارق و یک دستگاه موتورسیکلت وسپا که سارق با آن اموال باخته را سرقت کرده بود، بدست آوردند.

وی با اشاره به اینکه با تطبیق چهره به دست آمده از سارق با آلبوم مجرمان حرفه ای ، کارآگاهان موفق شدند سارق را به هویت ” فرزام ۵۰ ساله” دارای ۸ فقره سابقه کیفری شناسایی کنند، افزود: با انعکاس اطلاعات بدست آمده به دادیار پرونده دستور دستگیری فرزام صادر شد.

این مقام انتظامی پایتخت با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه فرزام در محدوده مرکز تهران شناسایی شد، افزود: تیمی از کارآگاهان هجدهم شهریور وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و تعدادی اموال سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در بازجوئی اولیه به ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۴ تهران برای شناسایی سایرشاکیان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم قرار دارد.