گردشگری و توریسم, گردشگری ورزشی

معاون وزیر ورزش: هدف کمانداران باید کسب مدال در المپیک باشد

به گزارش ایرنا، «مهدی علی‌نژاد» روز چهارشنبه در مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان افزود:  کمانداران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون موفق به کسب مدال طلا شدند اما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا مدالی کسب نکردند با این وجود از ورزشکاران المپیکی این رشته انتظار مدال در المپیک را داریم. 

وی همچنین خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری فدراسیون تیراندازی با کمان، به زودی خوابگاه ورزشکاران افتتاح خواهد شد و البته ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها نباید منحصر به استان تهران یا شهر تهران باشد بلکه باید شاهد توسعه همگانی و قهرمانی این رشته در سایر استان‌های کشور باشیم.  

وی اظهار داشت: ایجاد بخش اداری فدراسیون تیراندازی با کمان در کنار سایت آزادی کمک زیادی برای تیراندازان و فراهم شدن بهتر شرایط برای برنامه‌های تیم‌های ملی است.

معاون وزیر ورزش در ادامه با اشاره به بازگشایی اردوها و شروع تمرینات تیم‌های ملی تیراندازی با کمان گفت: خوشبختانه با توجه به انجام تمرینات این رشته در فضای باز، تیراندازان می‌توانند به سطح خوبی از آمادگی دست یابند و این رشته به بازی‌های کشورهای اسلامی به میزبانی کشور ترکیه نیز افزوده شده و از تیراندازان انتظار مدال‌های رنگارنگ و طلا داریم.

 وی افزود: ایران توانایی میزبانی در این رشته را دارد و وزارت ورزش از فدراسیون تیراندازی با کمان برای کسب امتیاز میزبانی حمایت می‌کند.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون تیراندازی با کمان، امروز (چهارشنبه) با ریاست «مهدی علی‌نژاد»، «کیکاووس سعیدی» سخنگو و دبیر کل کمیته ملی المپیک، «غلامرضا شعبانی‌بهار» ریاست فدراسیون و برخی اعضا فدراسیون و کادر تیم‌های ملی در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک به صورت وبینار برگزار شد.