گردشگری و توریسم

زمان رای گیری در زنجان و طارم پایان یافت

فرماندار زنجان از عدم موافقت وزارت کشور با تمدید زمان اخذ رای خبرداد و گفت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان و طارم به پایان رسید.

مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ۹ استان کشور، در حوزه انتخابیه زنجان و طارم برای انتخاب دومین نماینده این حوزه در مجلس، در ۳۱۹ شعبه اخذ انجام شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان زنجان شمار واجدان شرایط رأی دادن در شهرستان زنجان را ۴۰۳ هزار و ۱۱۰ نفر و در شهرستان طارم را ۳۵ هزار و ۵۷۷ نفر ذکرکرد.  

خیرالله ترخانی با تاکید بر اینکه این دوره از انتخابات در شرایط کرونایی حاکم با تمهیدات اتخاذ شده در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، میزان مشارکت واجدان شرایط در مرحله نخست انتخابات مجلس در شهرستان‌های زنجان و طارم را به ترتیب ۳۸.۱۹ درصد و ۵۲.۴۹ درصد عنوان کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند در ۷۵۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده برگزار شد که چهار نماینده از استان زنجان به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شد.