گردشگری و توریسم

استاندار ایلام از مردم حوزه دهلران برای شرکت در انتخابات دعوت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

آنچه که در شب و روزهای گذشته شاهد آن بوده ایم همت والا و اراده ستودتی مردمان بزرگ و شریف حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره بوده است تا یک بار دیگر عزم خود را جزم کنند و با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در روز جمعه ۲۱ شهریورماه برگ زرین دیگری به افتخارات نظام در استان و کشور به ثبت رساند.

به یقین عرصه انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود لبیک گفته اند و با شرکت در بیش از ۳۶ انتخابات که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سونوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم سالاری دینی پاسداری کرده اند.

و اکنون انتخابات مهم و سرنوشت ساز مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره را در حالی برگزار می کنیم که ویروس منحوس کرونا همه ما را مجبور به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای قطع زنجیره انتقال شیوع بیماری کرده است. 

بنابراین از همه آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف این مناطق عزیز استان دعوت می کنیم با رعایت کامل پروتکل‌های های بهداشتی یک بار دیگر حضور گسترده و مشارکت بالای خود را در انتخابات پیش رو به نمایش بگذارند که ضمن اینکه موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم می آورد، حق تعیین سرنوشت آنان را نیز به منصه ظهور خواهد رساند.

در پایان سلامتی و توفیق و سربلندی ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان ایلام و حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.