گردشگری و توریسم

مردم تهران در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام تجمع می‌کنند

حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران این تجمع را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در ساعت ۱۷ برگزار می‌کنند.
وی افزود: یک نشریه فرانسوی در سایه حمایت سردمداران این کشور آن هم به بهانه آزادی‌بیان بار دیگر به پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) اهانت کرده و این اقدام از سوی آحاد مردم ایران اسلامی محکوم می‌شود.
وی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام و سردمداران استکبار که گرایش روزافزون مردم اروپا و آمریکا را به دین مبین اسلام می‌بینند، تلاش دارند تا هرازچندگاهی با توهین به مقدسات مسلمانان و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، در برابر ترویج اسلام ایستادگی کنند.
وی تصریح کرد: این اقدامات نه تنها از محبوبیت پیامبر اکرم (ص) و جاذبه اسلام نمی‌کاهد بلکه ضعف و درماندگی مستکبران و عوامل آنان را در برابر انوار قدسی دین مبین اسلام می‌رساند و نفرت پیروان ادیان توحیدی و مسلمان را از آنان افزایش می‌دهد.
هفته‌نامه «شارلی ابدو» همزمان با رسیدگی به پرونده حمله پنج سال پیش چند نفر به دفتر این نشریه با تیتر «همه چیز به خاطر این» مجددا کارتون‌های اهانت‌آمیز به پیامبر گرامی‌ اسلام را منتشر کرده است.