گردشگری و توریسم

۶۶۰۰ دانش‌آموز بوشهر در انتظار دریافت تجهیزات آموزشی هستند

احمد لطفی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با توجه به این که امسال بخش عمده‌ای از مدرسه‌های سراسر استان بوشهر به شکل غیرحضوری و از طریق آموزش در فضای مجازی انجام می‌شود، نیاز است که زیرساخت‌های مورد نیاز نیز تامین شود.

وی اضافه کرد: از آنجا که کمیته امداد برای برطرف کردن بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه هدف، از توان افراد نیکوکار در ۲ بخش حقیقی و حقوقی استفاده می‌کند تلاش می‌شود از این ظرفیت برای تامین نیازهای دانش‌آموزان زیر پوشش استفاده کند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: از آنجا که در بخشی از شهرستان‌های استان بوشهر حضور دانش‌آموزان به شکل محدود و ۲ روز در هفته در مدرسه پیش بینی شده، نیاز است تجهیزاتی از قبیل پوشاک، کیف، کفش و نوشت افزار آنها نیز تامین شود.

وی با اعلام این که امسال آیین شور عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال پایگاه ثابت برای این آیین پیش بینی نشده بلکه کمک‌ها از طریق مراکز نیکوکاری مستقر در مساجد محله‌های شهری و روستایی و دفاتر ۱۹ گانه این نهاد در استان جمع‌آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: خیران نیکوکار حقیقی و حقوقی می‌توانند از  طریق شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ و یا شماره کارت مجازی حساب مورد اشاره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) و از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷*  کمک های خود را به دانش آموزان پرداخت کنند.