گردشگری و توریسم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد

به گزارش روز یکشنبه وزارت جهاد کشاورزی، «کاظم خاوازی» در حکمی «شاهرخ شجری » را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی و « امیررضا توکلی » را به سمت مدیرکل دفتر رفاه و پشتیبانی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار می رود با تلاش برای توسعه و استانداردسازی فرآیندهای رفاهی و پشتیبانی با رویکرد خدمات‌رسانی  متناسب با منزلت کارکنان، پرهیز از اسراف و تبذیر و استفاده از قابلیت‌های وزارت متبوع در راستای سطح کیفی و اثربخشی خدمات تدابیر لازم اتخاذ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع همچنین در حکمی جداگانه ایرج سالاری را به عنوان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.

پیش از این شاهرخ شجری در اسفندماه ۹۸ به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در حکمی « شاهرخ شجری» را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی منصوب شده بود.

شاهرخ شجری در سمت مدیرکل دفتر توسعه صادرات معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی استان فارس، عضو هیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همچنین استاد دانشگاه شیراز فعالیت داشت.