گردشگری و توریسم

حوادث رانندگی در شاهرود پنج مصدوم برجا گذاشت

ناصر سلمانپور جمعه شب در گفت و گو با ایرنا افزود:  سه تصادف‌ درون شهری شاهرود سه مصدوم داشت که ۲ تن به بیمارستان اعزام شدند.

وی اظهار داشت: تصادف ۲ دستگاه پراید در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه امروز در زمان آباد خارتوران از توابع بخش بیارجمند شاهرود ۲ مصدوم داشت که پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس احمد اباد برای ادامه درمان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند.

وی افزود : خواب آلودگی در برخی ساعت ها بویژه بعد ازظهر و ادامه رانندگی در ساعات پایانی شب، بویژه نزدیک به صبح یا تداوم رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جدی می تواند موجب وقوع حواث رانندگی شود.
سلمانپور اظهارداشت : هموطنان  با رعایت نکات مهم رانندگی سفر خوشی را تجربه کرده و تصادفات رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.