گردشگری و توریسم

عزیزیان: حامد لک باید تمرکز داشته باشد

سعید عزیزیان روز جمعه در گفت‌ و گو با ایرنا، در خصوص جذب حامد لک توسط پرسپولیس اظهار داشت: لک دروازه‌بان خوبی است و اگر در زمین و هنگام مسابقه تمرکزش را روی بازی بگذارد، بهتر هم می‌شود، لک هم تک به تک گیر است و هم روی خروج‌ها مشکلی ندارد، امیدوارم که بتواند در پرسپولیس موفق شود.

وی ادامه داد: اینکه لک گلر اول باشد یا رادو کاملا به تشخیص کادرفنی مربوط است. هردو دروازه‌بان‌های بسیار خوبی هستند و می‌توانند به عنوان دروازه‌بان اول برای پرسپولیس بازی کنند، خوشحالم که پرسپولیس دروازه‌بانان خوب و هم سطحی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش در لیگ قهرمانان آسیا حامد لک باید دروازه‌بان اول باشد یا رادوشوویچ گفت: این را کادر فنی باید جواب بدهد و در حوزه صحبت‌های من نیست، اما به نظرم شاید شانس لک برای بازی کردن بیشتر باشد. البته به شرطی که در این مدت خوب تمرین کند و بتواند خودش را به پرسپولیس برساند.

عزیزیان در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه مهدی ترابی جدا شده و می‌گویند چند بازیکن دیگر هم جدا خواهند شد. این خوب نیست که ستاره‌ها از پرسپولیس بروند اما یادمان باشد پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و تیمی بزرگ است که با جدایی یکی دو بازیکن ضرر نمی‌کند.

وی در واکنش به حضور سعید آقایی در پرسپولیس گفت: من از آقایی ناراحت هستم. زمانی که در تیم صبای قم مربیگری می‌کردم او بازیکن تراکتور بود. درگیری در زمین پیش آمد و من خواستم دروازه‌بان تیمم را به بیرون هدایت کنم که آقایی به من بد و بیراه گفت. البته همان موقع رسول خطیبی گفت با او برخورد می‌کند که این کار را نکرد. حالا امیدوارم آقایی در پرسپولیس این اخلاقش را کنار بگذارد و در خدمت تیم باشد.