گردشگری و توریسم

۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شد

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصر فرشید گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده ماموران متواری شد که بلافاصله ماموران خودرو را تعقیب کردند و راننده خودرو که عرصه را بر خود تنگ دید؛ در مسیرهای فرعی با بیرون انداختن مواد مخدر از خودرو متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ماموران در پاکسازی محل ۱۰۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف کردند تصریح کرد: عملیات پلیس برای توقیف خودرو و دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد افیونی با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فروشندگان مواد مخدر و هرگونه تحرکات مشکوک با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از اصطبل گوسفندان در قاینات 

سرهنگ فرشید گفت: ماموران پلیس در بازرسی از اصطبل نگهداری گوسفندان در شهرستان قاینات ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.  

وی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قاینات اخباری را دریافت کردند که قرار است قاچاقچیان مواد مخدر یک محموله تریاک را از این شهرستان به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند و موضوع پیگری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی فردی را که قرار است مواد مخدر را حمل و منتقل کند، شناسایی کردند و نامبرده را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران محل اختفای مواد مخدر را در اصطبل نگهداری گوسفندان در خارج از شهر شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی این محل، بازرسی و ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.