گردشگری و توریسم

گرامیداشت ۴۰ سالگی دفاع مقدس با ظرفیت فضای مجازی در البرز

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف ‌مولایی روز پنجشنبه در نشست ستاد گرامیداشت چهل سالگی هفته دفاع مقدس در استان البرز که با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد؛ افزود: هفته دفاع مقدس در سال جاری ویژگی های خاصی دارد که نخستین ویژگی آن چهل سالگی این هفته است.

وی اظهار داشت:  به همین مناسبت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح کشور از چند ماه پیش برنامه ریزی خود را آغاز کرده اند.

سردار مولایی گفت: برای سال‌جاری برنامه های متنوعی را در نظر گرفته ایم تا ابعاد و عمق بیشتری در حوزه های مختلف برای شناساندن ارزش های دفاع مقدس انجام شود.

وی  ادامه داد: شرایط کرونایی کشور نیز فضای خاصی را برای برگزاری مراسم های این هفته ایجاد کرد و سبب شد تا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم ها بهره ببریم.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه ها در این هفته برگزاری نمایشگاه دستاوردها در چهار بخش انقلاب اسلامی؛ دفاع مقدس؛ سازندگی و محرومیت زدایی و کمک های مومنانه می باشد.

فرمانده سپاه استان البرز اضافه کرد: یکی دیگر از مهمترین این برنامه ها برگزاری نمایشگاه بازسازی عملیات خیبر می باشد که به استان البرز واگذار شده است.

وی گفت: همچنین قرار است از ۱۷ هزار و ۷۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و ایثارگران تجلیل شود.