گردشگری و توریسم

انتخابات دور دوم مجلس در دالاهو برگزار می‌شود

کرم محمدی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته افزود: هیچ مدیری حق ندارد در عرصه رقابتها له یا علیه کسی با استفاده از بیت المال یا ساعات اداری تبلیغ کند و در این صورت عزل خواهد شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهیدان در عرصه عمل به رای مردم باور و یقین داشتند و خود نیز با رای مردم به این مقام و منصب رسیدند.
وی اظهار داشت: استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز شهید رجایی بود این شهید والامقام در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران به زندان رفت، رنج کشید تا نظام به پیروزی رسید و هنگام پیروزی جمهوری اسلامی ایران نیز جز خدمتگزاری و نوکری برای آحاد مردم قایل نبود.

فرماندار دالاهو گفت: شهید رجایی خود را فرزند ملت قلمداد کرد و خود را فرزند مجلس نام نهاد چون مجلس برآمده از رای مردم بود و خود را مقلدحضرت امام(ره) نام نهاد و تا آخرین روزهای حیات خود بر این پیمان استوار ماند.

وی ادامه داد: شهید رجایی برای پرهیز از اختلاف و حفظ انسجام داخلی و به منظور پیشبرد امور مردم خود را برادر رییس جمهور یعنی بنی صدر نام نهاد و تا حد امکان از هر اقدامی که تشتت ایجاد می کرد جلوگیری کرد  و ایستاد.

او اضافه کرد: رجایی و باهنر مردم باوری را سرلوحه خود قرار  داده و همین رمز جادوانه شدن آن ها است.

محمدی اظهار داشت: رجایی و باهنر نه فقط برای دولتمردان بلکه برای  هر کسی که در این کشور ردای مسولیت بر تن دارد می تواند الگو باشند.
او در ادامه یکی از موفقیت های دولت تدبیر و امید را پیروزی های پی در پی در عرصه سیاست خارجی عنوان کرد.

وی گفت: یکی از دستاوردهای دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید، ناکامی آمریکا در پیشبرد سیاست های شیطانی و مخرب،  علیه جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه اضافه کرد: با هدایت‌ها و رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب اسلامی و  ایستادگی ملت ایران و تلاش های دولت تدبیر و امید و با وجود محاصره اقتصادی همه جانبه و فلج کننده آمریکا، ملت ایران کماکان به راه خود ادامه می دهد و دولت توانسته است بدون فروش نفت کشور را اداره کند و چرخ های بزرگ قوه اجرایی را به حرکت درآورد.

او افزود: با وجود یک سری نارسایی هایی که مردم دارند و در تنگناهایی هستند تحریم ها به این اندازه سخت و همه جانبه نبوده است.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.