گردشگری و توریسم

۲ کتاب در حوزه نشر معارف انقلاب در کرمان رونمایی شد

به گزارش ایرنا نویسنده کتاب پای پیاده در این آیین  که پنجشنبه شب برگزار شد ، گفت: در راستای معرفی سیره زندگانی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای استان کرمان، بنده لیاقت این را داشتم که تاکنون تعداد ۱۰ کتاب و در مجموع تعداد ۵۰ هزار جلد به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه کنم.

محمد حسینخانی افزود: کتاب های «بابا کی می آیی؟» زندگی نامه و خاطرات شهید جاوید الاثر محمود میرافضلی، «مرد لحظه ها» زندگی نامه و خاطرات سردار شهید جعفر روح اللهی، «در جستجوی لاله ها» شهیدان آقا ملائی برای کودکان و نوجوانان، «می خواهم تکاور شوم» رشادت های تکاوران نظام جمهوری اسلامی، «گنجان در گذر زمان»، «من قاسم سلیمانی» و کتاب «پای پیاده» توسط انتشارات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون منتشر شده است.

این نویسنده با اشاره به چاپ کتاب پای پیاده اظهار داشت: این کتاب سفرنامه پیاده روی اربعین سال گذشته است که در ۱۶۸ صفحه مصور، توسط انتشارات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به چاپ انبوه رسید و در مراکز فرهنگی و کتابفروشی های سطح کشور عرضه شده است.

وی ادامه داد: در کتاب پای پیاده سعی شده علاوه بر پرداختن به ۱۰ روز پیاده روی، به تاریخ تحلیلی اسلام، تشیع، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، مدافعان حرم و در رأس آن ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مشروح پرداخته شود.

حسینخانی در خصوص کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» تصریح کرد: این کتاب شامل زندگینامه سراسر مجاهدانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از کودکی تا شهادت به زبان کودکانه است تا فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم با اسطوره فراموش نشدنی خود بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه چند کتاب دیگر نیز در دست چاپ داریم گفت: این کتاب ها به زودی به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه خواهد شد که مهمترین آن ها کتاب «مثل بابا قهرمان» در خصوص زندگی نامه شهید مدافع حرم محسن حججی از تولد تا شهادت که به زودی به حوزه نشر انقلاب اسلامی عرضه خواهد شد.

حسینخانی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا ثابت قدم بوده و انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.