گردشگری و توریسم

چهار پروژه شبکه توزیع برق در بیجار به بهره‌برداری رسید

هادی محمدمرادیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

وی افزود: پروژه برق رسانی به روستای قیصه در ۵ کیلومتری شهر بیجار با توجه به مشکل ساکنین این منطقه در دستور کار قرار گرفت و با اعتبار سه میلیارد و ۵۹۴ میلیون ریال با حضور مردم و مسولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید و ساکنین از نعمت برق برخوردار شدند.

مدیر شبکه توزیع برق بیجار با اشاره به اینکه هدف ویژه شبکه توزیع برق خدمت رسانی به ساکنین روستاها است، گفت: در همین راستا ۵۴۰ دستگاه روشنایی معابر روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال در روستاها نصب شد.

وی تاکید کرد: اصلاح شبکه فشار ضعیف توزیع برق در روستاهای آغچه گنبد، چغور قشلاق، آزادویس و حلوایی با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۱۴ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شبکه نیز مورد بهره‌برداری رسید.

محمدمرادیان افزود: روشنایی ورودی شهرک اندیشه یکی از مطالبات مردمی و ساکنین این منطقه بود که با فوریت مدیریت شبکه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال اجرا شد.

شهرستان بیجار با حدود بیش از ۴۱ هزار مشترک برق، ۸۹ هزار و ۱۶۲ نفر جمعیت در ۱۴۲ کیلومتری شمال شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع است.