گردشگری و توریسم

۶۰ طرح در شهرستان شهرکرد افتتاح شد

عبدالعلی ارژنگ روز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت سال‌جاری در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های شهرستان شهرکرد تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۷۴۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال هزینه و زمینه اشتغال مستقیم ۹۹ نفر در شهرستان شهرکرد فراهم شد.
وی افزود: این طرح‌ها شامل احداث کانال‌ها و پل‌های بین مزارع کشاورزی، سامانه‌های نوین آبیاری، گلخانه، کشت گیاهان دارویی، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، مسیل‌سازی، آسفالت، برق‌رسانی، فضای سبز، جمع‌آوری آب‌های سطحی، راه‌سازی، سازه‌های سنگی ملاتی، دامپروری و بهسازی معبرهای شهری در بخش‌های مرکزی، لاران و فرخ‌شهر است.
ارژنگ تصریح کرد: همزمان با هفته دولت امسال عملیات اجرایی ۱۶ طرح عمرانی در شهرستان شهرکرد نیز با یکهزار و ۲۱۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال اعتبار اختصاصی آغاز شد.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۶۰ طرح با ۷۴۵ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ۹۹ نفر و کلنگ زنی ۱۶ طرح با یکهزار و ۲۱۳ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال مختص شهرستان شهرکرد است.

دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.