گردشگری و توریسم

معاون استاندار فارس: تغییر برخی فرمانداران، روندی طبیعی است

سید احمد احمدی زاده دوشنبه در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی برخی طرح‌های شهرستان سپیدان به مناسبت هفته دولت، در پاسخ به سوالی درباره مباحث مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی درباره تغییر برخی فرمانداران به خبرنگار ایرنا افزود:  موضوع جایگزینی فرمانداران امری طبیعی و معمول در ساختار وزارت کشور است و هیچ ارتباطی به افراد خارج از سیستم دولت یا فشار بر دولت ندارد.
وی افزود: اخیراً برخی افراد شایعاتی را با هدف مشخص و غرض‌ورزی عنوان کرده‌اند و قصد دارند از این رهگذر با انحراف افکار جامعه و مدیران در روند خدمت‌رسانی به مردم اخلال ایجاد کنند و ذهن جامعه را به این مسائل معطوف نمایند.
معاون استاندار فارس با بیان اینکه فرمانداران فارس، خود مطلع هستند که این جابه‌جایی‌ها معمولا رخ می‌دهد، گفت: در طول دولت تدبیر و امید در استان فارس بیش از ۲۲ فرماندار در دوره‌های زمانی مختلف تعویض یا جابه‌جا شده‌اند.
احمدی‌زاده افزود: هم‌اکنون نیز بنابر صلاحدید و برنامه‌هایی که در سال پایانی دولت تدبیر و امید تعقیب می‌شود، به این نتیجه رسیده‌ایم که تغییراتی در این سطح مدیریتی ایجاد شود.
وی اظهار داشت: افرادی که جایگزین می‌شوند افرادی هستند که سال‌ها در همین سمت به‌عنوان فرماندار دولت تدبیر و امید ویا پست های مدیریتی در همین دولت در استان مشغول به کار می باشند
وی ابراز داشت: دوستان و همراهان دولت و مدیریت استان به این مطالب آگاه هستند و سخنان و نوشته های غیر کارشناسی نیز قابل اعتنا نیست، و روند موجود براساس مقتضیات زمان و تنها برای برخی شهرستان‌ها قرار است انجام شود.

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه با حضور معاون سیاسی استانداری فارس در سپیدان
همزمان با دومین روز از گرامیداشت هفته  دولت و باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس و فرماندار سپیدان، ۶ طرح و پروژه شهرستان سپیدان در دو بخش مرکزی و همایجان با اعتباری افزون بر۷۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.
احمدی زاده در سفر به این شهرستان در سخنرانی خود اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط سخت و ویژه ای که به خاطر تحریم های ظالمانه با آن روبروست، دستاوردهای بسیار ارزشمند و قابل توجهی داشته است که بخشی از آن در  هفته دولت که مزین به نام شهیدان رجایی و باهنر است به مردم تقدیم می‌شود.
معاون استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید، عزم خود را برای خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم با تکیه بر حمایت های مردمی جزم کرده و امروز در استان فارس با مدیریت و پیگیریهای استاندار، شاهد افتتاح افزون بر ۸۴۲ پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هستیم.
آبرسانی به مجموعه چهار مور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، گلخانه تولیدی سبزی و صیفی جات در روستای رودبال با اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان و اقامتگاه بوم گردی در روستای سربست با اعتباری افزون بر ۷۰۰میلیون تومان از جمله این طرح‌ها بود.
همچنین، عملیات اجرایی سه طرح از جمله احداث بزرگراه یاسوج سپیدان با اعتبار ۴۸میلیارد تومان ، پمپاژ آب اراضی شیبدار روستاهای تل زی و اسفیان با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان و احداث سردخانه ذخیره سازی مواد غذایی با اعتباری بیش از ۱۱میلیارد تومان آغاز شد.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در ۸۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است.