گردشگری و توریسم

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه یک شهید برجای گذاشت

به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی “فلسطین الیوم” اعلام کرد که این افراد در شرق”الشجاعیه” در شهر غزه شهید و مجروح شده‌اند.

پایگاه “عرب ۴۸” فلسطین به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در این حمله یک فلسطینی شهید و یک تن دیگر زخمی شده است.

خبرگزاری “شهاب” فلسطین نیز  اعلام کرد که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه، یک فلسطینی زخمی شده است.
در حالی که شاهدان عینی فلسطینی به شمار دقیق زخمی‌ها اشاره نکرده‌اند، شبکه “آی ۲۴ نیوز” رژیم صهیونیستی گفت که در این حملات یک تن کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

این حمله ساعاتی پس از آن صورت گرفت که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساکنان نوار غزه را تهدید کرد.

“بنی گانتس” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که رها شدن بالن‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها او را بشدت خشمگین کرده بود، ساعاتی پیش گفت: شلیک موشک یا رها شدن بالن به سمت اسرائیل قابل تحمل نیست و تا زمانی که این اقدامات از سوی غزه ادامه داشته باشد، ما به حملات خود به این باریکه را ادامه خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: به رهبران حماس می‌گویم، هر بالنی که در خاک اسرائیل منفجر می‌شود، با انفجارهای به مراتب بزرگ‌تر و دردناک‌تری توسط ما رو به رو خواهد شد.

این حمله درحالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی به بهانه رها شدن بالن‌های آتش زا، در هفته‌های گذشته، چندین بار نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز مانند روزهای دیگر، مناطقی از مرکز و شمال نوار غزه را بمباران کرده‌ بودند.

به دنبال حملات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی، گروه‌های مختلف فلسطینی نیز در روزهای گذشته در پاسخ به این حملات هوایی و توپخانه‌ای بیش از ۱۲ فروند راکت به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.