گردشگری و توریسم

۹ پروژه بهداشتی درمانی هفته دولت در ایلام افتتاح می شود

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ۹ طرح جزو  ۱۶۴ پروژه سلامتی است که به مناسبت هفته دولت به یاد ۱۶۴ شهید مدافع سلامت در کشور توسط وزیر بهداشت از طریق ارتباط ویدیوکنفرانس با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور افتتاح می‌شوند.

وی افزود: همزمان با افتتاح این پروژه‌ها پویش سراسری “ره سلامت” با شعار “تداوم توسعه همگام با مهار کرونا” نیز آغاز به کار خواهد کرد و از پوستر و نماد الهام بخش این پویش رونمایی خواهد شد.

کریمیان یادآور شد: در این پویش سراسری که از هفته دولت آغاز و تا روز جمهوری اسلامی (۱۲ فروردین سال ۱۴۰۰) ادامه خواهد یافت، تعداد هزار و ۴۰۰ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: علاوه بر رضایت‌بخش بودن خدمات، دولت تدبیر و امید در مدت هفت سال اخیر در بحبوحه شیوع  کرونا و با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی و تهدیدهای دشمنان توانسته است بی‌نظیرترین خدمات سلامت را در تمام ابعاد به مردم کشور ارائه کند.

دکتر کریمیان تصریح کرد: رضایتمندی مردم از خدمات بهداشتی درمانی نشانگر حجم بالای خدمات و اقدامات ارائه شده توسط دولت تدبیر و امید است.