گردشگری و توریسم

سایت تیراندازی با کمان در تبریز افتتاح شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم عباسی نماینده وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاح سایت تیراندازی با کمان المپیک میلاد وزیری افزود: رشته تیراندازی با کمان یکی از مهم ترین رشته های ورزشی است که از زمان پیامبر اسلام(ص) به این رشته مهم تاکید زیادی شده است.

مدیرکل گزینش وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: کمان و ابزار این رشته ورزشی گران قیمت می باشد ولی به دلیل جذابیت، مفرح و مهم بودن این رشته ورزشی طرفداران و ورزشکاران زیادی به خود جذب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در رابطه با سایت تیراندازی با کمان المپیک میلاد وزیری عنوان کرد: این سایت یکی از بهترین سایت های تیراندازی با کمان استان و شمالغرب کشور خواهد شد و کمانداران موفقی تحویل جامعه ورزشی استان خواهد داد چرا که مربیان و مسوولان کاربلد هیات در این سایت فعالیت دارند.

ایوب بهتاج اعلام کرد: سایت حاضر سومین سایت تخصصی تیراندازی با کمان استان است که مورد بهره برداری قرار گرفته و امیدوارم که کمانداران بیشتری در عرصه های مهم ورزشی داشته باشیم.

در افتتاح سایت تیراندازی وزیری از عوامل اجرایی که در راه اندازی و افتتاح این سایت نقش به سزایی داشتند از طرف هیات تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.