گردشگری و توریسم

برترین‌های والیبال ساحلی خوزستان مشخص شدند

سعید شاهرخی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان خوزستان گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۲۶ تیم و با انجام ۴۶ مسابقه از ۲۳ تا  ۳۱ مرداد، به مدت پنج روز در پارک لاله اهواز برگزار شد که در پایان تیم تابان اهواز ۳ فاتح این مسابقات شد.

وی افزود: تیم‌های تابان اهواز یک، آتیه سازان دزفول یک و تابان اهواز ۲ به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم این رقابت‌ها قرار گرفتند. در پایان از تیم‌های برتر این مسابقات  با اهدای حکم، مدال و کاپ قهرمانی تقدیر شد.

رییس هیات والیبال خوزستان ادامه داد: احمد ابوالمعصومی، ابوالفضل وطنی شوشتری به مربیگری محمد ابوالمعصومی ترکیب تیم تابان ۳ را در این مسابقات تشکیل دادند. همچنین حسین عسکری و علیرضا رضایی نسب تیم تابان یک، و امیر حسین تقدسی فر و علی بشیری نژاد ترکیب آتیه سازان دزفول را تشکیل دادند.

وی افزود: احمد ابوالمعصومی بازیکن برتر این دوره از مسابقات شناخته شد که در پایان از او تقدیر شد.

شاهرخی هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه والیبال ساحلی در خوزستان بیان کرد و گفت: چندی پیش مسابقات رده نوجوانان را برگزار کردیم که با استقبال خوبی همراه بود. والیبال ساحلی خوزستان در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارد و تا چند سال آینده شاهد حضور بازیکنانی از خوزستان در تیم‌های ملی خواهیم بود.

وی با تشکر از عوامل برگزاری مسابقات، کادر اجرایی، داوران، مربیان و بازیکنان بیان کرد: این مسابقات با رعایت پروتکل بهداشتی و با حضور خانواده برخی از ورزشکاران برگزار شد که استعدادهای خوبی شناسایی شد.