گردشگری و توریسم

۱۰۰ درصد اعتبار مصوب سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل تخصیص می‌یاید

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت  دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل افزود:برای تکمیل پروژه‌های سفر رییس جمهوری  بر اساس اولویت اعتبارات مورد نیاز مصوب شده که تا پایان سال تخصیص می‌یاید.

وی بیان کرد: به جز قطعات پایانی راه آهن اردبیل، تمام پروژه ها و طرح‌های  مصوب سفر رئیس جمهوری تا پایان سال تکمیل می شود.

نوبخت با بیان اینکه با وجود محدویت‌های اعتباری تمام سهم مشخص شده در دولت برای تکمیل پروژه  راه آهن اردبیل اختصاص می‌یابد، اظهار کرد:  عملیات اجرایی راه آهن بر اساس اعلام قبلی تا پایان دولت دوازدهم به پایان می رسد.

وی گفت: اجرای راه آهن اردبیل تنها به مرکز استان ختم نمی شود و لایحه تعیین ردیف اعتباری برای اجرای راه آهن اردبیل به پارس آباد را نیز تا چند ماه دیگر به مجلس ارائه می کنیم.

نوبخت در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود به استان افزود: تلاش می‌کنیم برای کاهش مشکلات مردم استان اقدامات لازم را انجام دهیم.

او صدور مجوز ماده ۲۳ برای تکمیل طرح‌های استان را که در اختیار سازمان برنامه و بودجه است، از جمله مصوبات جلسه شورای برنامه ریزی استان عنوان کرد و افزود: همچنین تامین اعتبار  تمامی مصوبات پروژه های ماده ۵۶  نیز تضمین می‌شود.

معاون رئیس جمهوری برای سفر یک روزه  دوشنبه وارد استان اردبیل شد. 

وی از پروژه‌های عمرانی و تولیدی اردبیل بازدید کرده و در جلسه شورای برنامه ریزی استان شرکت کرد، عملیات احداث سه هزار واحد مسکونی محرومان نیز دوشنبه با حضو محمد باقر نوبخت در اردبیل  آغاز شد.