گردشگری و توریسم

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی البرز

به گزارش ایرنا، بازدیدهای صنعتی استان از واحدهای تولیدی، صنایع و شرکت‌های صنعتی استان به صورت هفتگی با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار می‌شود.
هدایت‌الله جمالی‌پور و هیات همراه روز چهارشنبه از یک شرکت‌ تولیدی در زمینه انوع بلورجات شیشه خانگی و صنعتی، یک واحد تولید کننده قطعات خودرو و یک کارخانه تولید انوع سموم کشاورزی بازدید به عمل آورد.  
استاندار قزوین در جریان بازدید از این واحدهای تولیدی با اشاره به فشار حداکثری ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تاثیر آن بر فعالیت برخی واحدهای صنعتی و تولیدی، گفت: با توجه به این موضوع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان در راستای بهبود و تثبیت تولید و اشتغال ضروری است.
جمالی پور افزود: باید واحدهای تولیدی مستقر در استان مباحث مرتبط با امور مالی، درآمدی، بانکی و مالیاتی خود را از دفتر خود در تهران به استان انتقال دهند تا در کارگروه‌های مرتبط مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌ها نهایت همکاری و مساعدت را با واحدهای تولیدی به منظور رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار دهند، افزود: مدیران دولتی به هیچ عنوان حق ندارند به بهانه بدهی مالیاتی یا بیمه‌ای جلوی پای واحدهای تولیدی سنگ اندازی کنند.
مدیران عامل این شرکت‌ها نیز در جریان بازدید استاندار قزوین به بیان ظرفیت‌ها،  مسایل و مشکلات واحد تولیدی خود پرداخته و برای حل آنها دستورهای لازم را دریافت کردند.
شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران در شهرستان البرز قرار داشته و در ۱۵ کیلومتر شهر قزوین واقع شده است.
استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.